شهر طراحی سفارش انواع طراحی

طراحی انواع طرح سفارش طراحی

شهر طراحی سفارش انواع طراحی

طراحی انواع طرح سفارش طراحی

شهر طراحی سفارش انواع طراحی

طراحی انواع کارت ویزیت
طراحی لوگو برای شرکت ها
طراحی انواع منو غذایی رستوران
طراحی انواع نشریه و مجله و طراحی جلد کتاب
طراحی وساخت پاورپونت های حرفه ای
طراحی انواع کاتالوگ برای معرفی و تبلیغات
طراحی انواع پوستر های تبلیغاتی
طراحی انواع تراکت ها
طراحی انواع اسم پروفایل
طراحی انواع پوستر برای همایش های شما
کانال تلگرامی ما :
taarrahi@
ادمین تلگرامی:
designeadmin@
شماره تلگرامی :
09214053523

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۳۵ ب.ظ

۰

اهمیت طراحی لوگو

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۳۵ ب.ظ

اهمیت طراحی لوگو

لوگو نشانی انحصاری است، که به اختصار یک تجارت یا کسب و کار را معرفی می‌کند. در دنیای تجارت امروز شکل‌ها و رنگ‌ها نقش مهمی را در ذهن افراد ایفا می‌کنند. اولین گام در برندسازی انتخاب لوگو مناسب برای تجارتمان است. لوگو اولین عامل جذب کننده مخاطب محسوب می‌شود. بنابر این داشتن لوگویی مناسب نقش بسیار مهمی در جذب مشتری خواهد داشت.

لوگو تصویری

اهمیت طراحی لوگو اینجا مشخص می‌شود که افراد روزانه ده‌ها لوگو می‌بینند اما تنها لوگوهایی را به خاطر می‌سپارند که حرفه‌ای طراحی شده باشد. هدف از طراحی لوگو ماندگاری در ذهن مردم است. نقش طراحی حرفه‌ای را به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت. بسیار دیده‌ایم که شرکت‌های بزرگ روی تابلوهای تبلیغاتی تنها از لوگو بهره می‌برند چون خوب می‌دانند که چه قدرتی در پشت لوگو آن‌ها نهفته است. اگر طراحی به نحوی خوب باشد مخاطب خود را به فکر فرو می‌برد و دقت و توجه آن‌ها را به برند شما برمی‌انگیزد اما.. اما اگر بد باشد به سادگی از کنار آن عبور خواهند کرد! پس نداشتن لوگو یا نشان تجاری مناسب ضعف بزرگی در کسب و کارها به حساب می‌آید.

لوگو چیست؟

لوگو نشانی گرافیکی است که می‌تواند به صورت نوشتار، سمبل، تصویر، علامت و یا ترکیبی از موارد گفته شده باشد. از این نشان گرافیکی شرکت‌های تجاری، صنعتی و کسب و کارهای کوچک استفاده می‌کنند تا نوع خدمات و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب اعلام کنند. این طرح گرافیکی به واسطه خلاقیت و منحصر به فرد بودن در اذهان مردم ثبت شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبین دارد.

بیایید برای درک بهتر از خلاقیت و منحصر به فرد بودن لوگو یکی از بزرگترین برندهای دنیا را بررسی کنیم

لوگو Mercedes Benz

بنز شرکت خودرو ساز آلمانی که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز فعالیت دارد در طول سالیان زیادی که در این عرصه بوده است لوگوهای فراوانی برای خود داشته است که لوگو اصلی را در سال ۱۹۳۳ تثبیت کرد و از آن زمان تا به حال تغییراتی جزئی بر روی نشان برند خود داشته است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که منظور و مفهوم این نشان چیست؟ این ستاره سه پر مفهوم تسلط به ۳ مورد را دارد.

  • زمین
  • دریا
  • آسمان

لوگو بنز

ویژگی‌های لوگو:

  1. ساده بودن: قاعده مهم و مشترک در تمام طراحی‌ها، سادگی است. ساده بودن بهتر هدف شما را به شخص مخاطب بیان می‌کند. ساده بودن باعث ماندگاری در ذهن و دلنشین‌تر بودن طرح در فکر طرف مقابل است. یکی دیگر از مزیت‌های ساده بودن استفاده از لوگو در تمام موارد تبلیغاتی برند شما می‌باشد. یعنی چنانچه لوگو شما ساده نباشد ممکن است در استفاده از آن در جاهای مختلف مشکلاتی اعم از همخوانی نداشتن با طرح تبلیغاتی شما به وجود خواهد آورد.
  2. منحصر به فرد: منظور تکراری نبودن و خاص بودن طرح لوگو می‌باشد. کپی برداری در طراحی لوگو به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  3. رنگ‌بندی: زمانی که طرح شما مشخص می‌شود رنگ‌بندی به نشانه شما جلوه بیشتری خواهد بخشید. انتخاب رنگ نیز یک کار تخصصی است که نیاز به علم رنگ‌شناسی و روانشاسی رنگ دارد. بهترین مشاور در زمینه رنگ‌بندی همان طراح لوگوی شماست.

انواع لوگو:

  1. لوگو نوشتاری: همانطور که از اسمش پیداست نشانی با محتوای متن است که اصلاحا به آن لوگو تایپوگرافی هم گفته می‌شود.
  2. لوگو تصویری: در این لوگو، تصویر بیان‌گر موضوع بیزینس است که رنگ بندی در این نوع شدیدا مهم و حیاتی است.
  3. لوگو ترکیبی: ترکیبی از نوشتار و تصویر می‌باشد که هم خوانی متن و تصویر شرطی مهم است.

 

در صورتی که برای تجارت خود نشان اختصاری ندارید و میخواهید لوگو برند خود را بهبود ببخشید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش لوگو

تیم طراحانه همیشه پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. چنانچه در زمینه‌های طراحی نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید با ما در ارتباط باشید

نظرات خود را با ما در میان بگذرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۲
Mahdi design

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی