شهر طراحی سفارش انواع طراحی

طراحی انواع طرح سفارش طراحی

شهر طراحی سفارش انواع طراحی

طراحی انواع طرح سفارش طراحی

شهر طراحی سفارش انواع طراحی

طراحی انواع کارت ویزیت
طراحی لوگو برای شرکت ها
طراحی انواع منو غذایی رستوران
طراحی انواع نشریه و مجله و طراحی جلد کتاب
طراحی وساخت پاورپونت های حرفه ای
طراحی انواع کاتالوگ برای معرفی و تبلیغات
طراحی انواع پوستر های تبلیغاتی
طراحی انواع تراکت ها
طراحی انواع اسم پروفایل
طراحی انواع پوستر برای همایش های شما
کانال تلگرامی ما :
taarrahi@
ادمین تلگرامی:
designeadmin@
شماره تلگرامی :
09214053523

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

این واقعیت به خوبی اثبات شده است که حافظه بصری انسان بسیار قدرتمند است و تمایل دارند آنچه را که می بینند حفظ کنند، نسبت به چیزی که آنها «شنیدن» یا «خواندن» را برای مدت زمان بیشتری انجام می دهند. با این منطق علمی می توانید کسب و کارتان را گسترش دهید اگر افراد بتوانند نام تجاری شما را تشخیص دهند. راه اندازی یک کسب و کار ممکن است آسان باشد، اما یک کار دلسرد کننده این است که آن را به عنوان یک نام تجاری ایجاد کنید، و این می تواند زمانی انجام شود که افراد بتوانند برند شما را تشخیص دهند. بنابراین، سوال این است که چه چیزی می توانید برای حافظه بصری مردم برای کسب و کار خود استفاده کنید؟ پاسخ واقعا ساده است، لوگو را ایجاد کنید. آرمی که کسب و کار شما را نشان می دهد.

لوگو که به مردم در یادآوری کسب و کار شما کمک می کند. اما صبر کنید، ساخت یک لوگو کاملا آسان نیست. نیاز به پیدا کردن یک طراح با استعداد خوب است که می تواند بیانگر و نمایندگی کسب و کار را به شکل یک لوگو نشان دهد. در حالی که کار ساده ای نیست، اما مطمئنا با کمی تلاش می توان یک طراح لوگو پیدا کرد. اولین مشکل واقعی در این زمینه مقدار پولی است که باید در یک آرم سرمایه گذاری کرد. در حالی که یک طراح حرفه ای ممکن است بیش از صد دلار درخواست کند، یک طراح تازه کار خواستار میزان کمتری کم است؛ ممکن است قادر به ارائه یک لوگو درست درمان نباشد. اما نیازی به نگرانی نیست، هر مشکلی راه حلی دارد. در این پست، ما برخی از سایتهای آنلاین را کشف خواهیم کرد که به شما کمک می کند در طراحی آرم برای کسب و کار خود از انها کمک بگیرید. این سایت ها به شما یک نوع از قالب های از پیش تعیین شده برای طراحی لوگو شما ارائه می دهد. فقط نام تجاری خود را اضافه کنید، یک تصویر را انتخاب کنید، گزینه های مختلف را تنظیم کنید، برخی از کم کاری ها را انجام دهید و خوب کار کنید. بنابراین، در اینجا لیست ما از سایت هایطراحی لوگو رایگان و آنلاین می باشد.

Logo Genie -logogenie.netطراحی لوگو رایگان

Logo Genie یکی از سایت های شناخته شده در ایجاد آرم های جذاب آنلاین است. این سایت یک رابط بسیار کاربر پسند و آسان برای استفاده فراهم می کند. فقط دسته را انتخاب کنید، در نام شرکت خود قرار دهید می توانید بسیاری از آرم ها را آماده کنید.

Logo Genie

هنگامی که یک آرم خاص را انتخاب می کنید، می توانید آن را حتی بیشتر، هر مورد خود را سفارشی. تغییر رنگ، جهت گیری، اضافه کردن برخی از گرادیان و درخشش تا زمانی که شما از آن راضی شوید تغییر دهید. اکنون شما آماده دانلود آرم بسیار جذاب طراحی شده توسط خودتان هستید.

طراحی لوگو آنلاین (OnlineLogoMaker.com)

به نظر می رسد یکی از بهترین سایت ها برای طراحی لوگو و گرفتن آن به صورت واقعا رایگان باشد. ویژگی خوب این سایت این است که شما مجبور نیستید یک حساب کاربری برای طراحی و دانلود لوگو ایجاد کنید.

شما می توانید تصویر مناسب را از طیف وسیعی از تصاویر موجود در دسته های مختلف انتخاب کنید یا یک تصویر سفارشی را آپلود کنید. نام تجاری خود را قرار دهید، رنگ، تراز، اندازه، نسبت و آرم خود را آماده کنید. نتایج فوق العاده فقط با صرف چند دقیقه آنلاین بودن.

website-icon-18   لوگوهای رایگان (TheFreeLogoMakers.com)

این سایت یک رابط کاربری بسیار ساده و نوعی از الگوهای طراحی محدود را برای انتخاب تهیه می کند. با این حال، با صرف اندکی وقت به لوگویی با هویت دست می یابید. گرچه گرفتن لوگو شما رایگان است، با پرداخت هزینه های دلخواه، می توانید از گرافیک بالا بر روی لوگوی خود در ۸ اندازه مختلف در قالب شفاف استفاده کنید.

این ممکن است یک گزینه واقعا خوب باشد اگر واقعا دوست دارید آنچه را که در ویرایشگر خود انجام دهید و آن را دوست داشته باشید. به غیر از این، می توان فقط با ۱۹ دلار یک طراح گرافیک را استخدام کرد که می تواند مفاهیم منحصر به فرد را به طرح های بسیار جذاب تبدیل کند. بنابراین سازندگان لوگوی رایگان انواع گزینه هایی مانند آرم های رایگان، بردار و سفارشی را فراهم می کند. این برای هر کسی که دارای بودجه کمی است ، اما میخواهد لوگوی شخصی برای کسب و کار خود طراحی کند، ارزشمند است.

باغ لوگو (logogarden.com)

Logo Garden با استفاده آسان ویرایشگر DIy امکان ایجاد آرم های خیره کننده را فراهم می کند. من جلوه های پایانی متالیکی و اثرات نمادین ویژه ای که سایت فراهم می کند را دوست داشتم. شما می توانید این جلوه ها را همانطور که در قسمت بالا سمت راست به نام “Effects Symbol” نشان داده شده است مورد استفاده قرار دهید:

Logo Garden

بنابراین این سایت تجربه کاربری منحصر به فردی را همراه با اثرات سایه، منعکس کننده پستی بلندی ها، درخشش و غیره فراهم می کند. اثرات نماد مانند غنائم و مدال باعث می شود که لوگوی شما جدا و کاملا عالی باشد. پس از اینکه شما از طراحی خود راضی شدید، می توانید ثبت نام کنید و یک لینک دانلود فوری برای لوگوی خود دریافت کنید.

 

website-icon-18   لوگو طراحی تصویر (logodesignengine.com)

بر خلاف سایت های دیگری که برای ویرایش لوگوها یک ویرایشگر کامل ارائه می دهند، این سایت گزینه های بسیار محدودی را ارائه می دهد. احساس کردم که جستجو برای یک تصویر نیز خسته کننده بود زیرا فقط پنج عکس را در یک صفحه نمایش می دهد. بنابراین، نیاز به ادامه پریدن اغلب به صفحات دیگرضروری است.

Logo Design Image

این سایت با وجود ارائه گزینه های محدود، می تواند مفید باشد مخصوصا برای برخی از افرادی که نمی خواهند از هماهنگی، چرخش و سایر گزینه ها استفاده کنند و فقط می خواهند آرم را بسیار سریع برداشت کنند. هنگامی که یک لوگو را ایجاد می کنید، می توانید بدون ثبت نام آن را دانلود کنید.

website-icon-18   https://www.logaster.com/

آیا می خواهید طرح های بسیار خوبی برای لوگوی خود داشته باشید؟ لگستر جایی است که به دنبال آن هستید! ارائه یک UI کاملا تمیز باعث می شود روند ایجاد لوگو فوق العاده سریع و کارآمد باشد. من فقط با چند دقیقه موفق شدم که یک آرم تبریک پیدا کنم.

Logaster

چنانچه از سایت راضی هستید، می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و به سرعت از لوگوی آزادانه خود به عنوان یک فایل زیپ استفاده کنید. فایل شما در zip دانلود شده است، شما می توانید شش گونه لوگو اصلاح شده مانند با پس زمینه شفاف، با نشان های معکوس و غیره دریافت کنید. هر چند وضوح تصویر پایین است، با این حال این بد نیست. همچنین، اگر دوست دارید لوگوی شما کیفیت بالاتری داشه باشد، با صرف هزینه های دلخواه، می توانید تصاویر با وضوح بالا را به عنوان فایل های شفاف و مقیاس پذیر دریافت کنید.

 

website-icon-18   خدمات لوگو رایگان (freelogoservices.com)

این سایت گزینه های مختلفی برای لوگوی شما ارائه می دهد. من واقعا طرح های ساده ای را که می توان با این سایت در چند کلیک ایجاد کرد، دوست داشتم. هنگامی که یک طراحی را انتخاب می کنید، می توانید رنگ، جهت گیری و غیره را تنظیم کنید تا آن را با نیازهای کسب و کارتان مطابقت دهید.

Free Logo Services

هنگامی که طراحی لوگوی شما نهایی شده است،سایت نیز گزینه های مشابه را برای ایجاد کارت های کسب و کار مشابه که برای هر سازمان کسب و کار بسیار ضروری است ارائه می کند؛ آن را آنلاین یا آفلاین انجام دهید. این به شما در ایجاد کسب و کار شما به عنوان یک نام تجاری و دستیابی به مردم بیشتر کمک می کند.

برای مشاهده سایر روش های طراحی لوگو رایگان و آنلاین به سایت آریا لوگو مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۸ ، ۲۳:۴۶
Mahdi design